keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Kynnet teki pienen kepposen.. :/

Elikkäs en tainnu osata laittaa geelin sekaan glitteriä niin, että ne ei katkeis.
Toisin sanoen laitoin liikaa glitteriä. :(
Eilen piti sit uudet kynnet väsätä, mut ei onnistunu ku puhdistusaine oli kadonnu jonnekki
ja alko ärsyttään hulluna mun huoneen sotku ja se, et en kohta mahu elämään mun tavaroiden seassa..
    Mä sit aloin vaan eilen laitteleen pussiin kaikkee ylimääräisiä vaatteita mitä en enää käytä
ja tavaroilla sama juttu! Kauhee homma oli, mutta se oli sen arvosta oikeesti. :)
Tuli kaappitilaa hullunlailla ja kaikki vaatteetki mahtu vaatekaappiin vaivatta.
Yks ongelma on vaan se, että näyttää siltä, ku oisin muuttanu pois sieltä,
ku ei ollukkaa tavarat sikinsokin ympäri huonetta. :``D
Tyytyväisenä päätin vielä imuroida, nii näytti huone tosi siistiltä!

Katotaan jos mä löytäisin vielä sen puhistusaineen jostain,
ku mulla on tapana omissa ajatuksissa kadottaa tavaroita ja niitä löytyy aina mitä ihmeellisimmistä paikoista!
( Eli ei ois ihme vaikka olis esim jääkaapissa. :S )
Koittelen sit tänää ettiä sitä, ja ku se löytyy, nii taidan tehä vaan perus geelistä geelikynnet
ja vaan koristella nuilla uusilla koristeilla ja lakoilla hienoksi.

Sori tästä tekstimäärästä mitä tähän kerty. (Toivottavasti joku ihana luki ton.)


Puhdistusainetta etsien:
-Miia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti