keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Award! :)





Sain tän haasteen Bananalta, kiitoksia hänelle. :)

Elikkäs sain tälläsen haastee et mun pitää valita 10 hyvää blogia. Ja sit kertoa vielä itestä 10 asiaa.
(Tää oli eka enkuks, mut en jaksa alkaa mun huonolla enkun taidoilla tekeen enkuks tätä, sry.)

Tässä mun vatsemat 10 blogia:

1. Sonnela
2. Nail Hai
3. Playing with polish
4. Nail corner
5. Naildesign by yona
6. Manicure Madness
7. I ♥ Nails
8. Charming Nails
9. La La Land
10. Nail Slave

Ja sit ne kymmenen asiaa musta:

1.Olen eläinrakas. :) Meillä on ollu jos jonkinmoista lemmikkiä kotona; hamstereita, hiiriä, pupu ja aina koiria.
   Tällä hetkellä meillä on äidin luona (jossa asun) lyhyt karvainen chihuahua rotuinen koira nimeltä Rasmus.
    Iskän luona asustelee kaks koiraa. Kultanen noutaja Secilia, ja beaglen ja jonku noutajan sekoitus Netta,
   joka taitaapi olla tiineenä. :3

2. Seurustelen nyt ekaa kertaa (ja toivottavasti myös viimeistä kertaa, siis hyvällä tavalla tarkotin!)
    erään Villen kanssa, ja ollaan vähän yli vuoden oltu yhdessä. <3

3. Tykkään reggae musiikista. (Lord Est, nopsajalka yms.)

4. Mulle musiikki on todella tärkeetä, sitä on pakko kuunnella kokoajan. :))

5. Mun paras ystävä on mua 4-vuotta nuorempi mut ollaan tunnettu 13-vuotta,
    elikkäs sillon ku Janette tuli kotipihallensa.
     Hän on paljo fiksumman olonen ikäänsä verrattuna ja ollaan entisiä naapureita. :)

6. Mun unelma-ammatti olis et ois oma pikku putiikki, jossa leikkelisin hiuksia ja tekisin kynsiä ihmisille.
    Siks mä oon hakenut uuteen kouluun, joka on parturi-kampaajan linja Oulussa ja Raahessa.

7. Onnistun aina kadottamaan jokaisen tavaran mitä tarviin ja oon just käyttäny.
    Saan ettiä kännykkääki aina kissojen ja koirien kans, vaikka just oon viestiä laittanu. :D

8. Oon muutenki hajamielinen, ku saatan unohtaa margariinin tai maidon pöydälle
     ja välillä saa porukat huomauttaa hiustensuoristajasta, joka on vieläki päällä. :S

9. Aina ku katon telkkaria, sieltä tulee mun mielestä aina jotai hiton jännää ja jään vaa tuijottaa sitä.
    Olkoon sitte muumit, salkkarit, dokumentit tai CSI yms.
    Ja ku mä katon sitä telkkaria uppoutuneena nii mua saa sata kertaa huutaa,ennen ku huomaan et joku
    puhuu mulle. :D

10. Mä en osaa aatella kenestäkään ihmisestä pahaa. Yritän aina keksiä jokaisesta positiiviset puolet
      ja vetäydyn syrjemmälle, ku ihmiset tappelee.


Jos se siinä sitte oli :D


-Miia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti