sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

Kynsi tavarani kaikkeudessaan!

Siinä ne könöttää ompelukoneen päällä. Mun lapsuuden kuvaki pääsi kuvaan, missä oon meidän jo kuolleen koiran Roosan kanssa. :D

Ja sitte alotetaan tosta kenkälaatikosta, johon oon tilapäisesti kynsikoristelu/-tarvikkeita laittanut.

Sisältö olis tämmönen.
Ja sitte tämä laatikko tarkemmin:

Siellä on kynsilakanpoistoaineita, käsirasvaa, kynsien kiillotin, siveltimiä nail arttiin,
ja noi laatikot ja rasia, jotka käyn kohta tarkemmin läpi.

Aivan ihanan sitruunan tuoksunen käsirasva. :)

Asetoniton ja asetoninen kynsilakanpoistoaine.

Sori huonosta kuvanlaadusta.. Kuvassa on kynsien kiillottimia ja siveltimiä kynsien koristeluun.

Melkein kuivineita lakkoja. :D

Ja sitte ekasta kuvasta katottuna vasemmalla yläreunalla oleva laatikko:

Se sisältää glittereitä, pinsetit, päällyslakkaa ja muita kynsien koristeluun tarvittavaa.


Ja sitte sieltä löytyy myös vanupuikkoihin liimattuja tippejä, joihin oon tehny kokeiluja ja koristellu. :)

Sit mennään siihen vasemmalta katottuna alareunalla olevaan purnukkaan:

Tämä sisältää vanulappuja ja -puikkoja, hammastikkuja kynsien koristeluun, sieni häivyttämiseen ja leivinpaperiin kokeilin tehä esim. ne nasukynsien nasut. Ensin tehty leivinpaperille ja sitte ku kuivunu nii laitoin aluslakalla kynsiin. Onnistu hyvin. :)



Ja tuohon kannelliseen peltilaatikkoon mennään, joka sisältää kynsilakkoja:


Kynsilakkani kokonaisuudessa. :)
Ja sit kynsilakat lähempää: 

(Kyselkää itse sävyjä jos kiinnostaa, ku en jaksa niitä erikseen kirjottaa.)











 Päällyslakat:


Siinä se tais olla!

Sitten toinen laatikko, eli rakennekynsisetti laatikkoni.


Tämän sisältö:

Uv-uuni, viiloja, geelejä,tippejä, tippileikkuri ja kaikkea mitä rakennekynsien tekoon yleensäkki tarvitaan!
Tipeille liima.

Kynsien teko käsittelyyn. Unohtu ottaa kuvaa puhdistusaineesta.. :O

Viiloja.

Geelejä, jotka on ihan lopussa, joten en esittele niitä sen tarkemmin.

Tippejä, joita on aika vähän nykyään.

Tippileikkuri.

Sivellin geelin levittämiseen.

Ja tottakai uv-uuni. Se on kahden käden, eli toisellaki puolella on toiselle kädellekin paikka.

Unohin tosiaan ottaa puhdistusaineesta kuvaa yms. Mut Eiköhän tässä postauksessa oo ihan tarpeeks
kuvia. :D

Tässä aikamoinen postaus.
Jos kiinnostaa joku, nii saa kysyä! (Esim. kynsilakkojen sävyjä, joita en jaksanu kirjottaa.)

-Miia

4 kommenttia:

  1. sulla jäi ne sun ihme kuviokynsitarrat meille :---D ne on tos mun vieressä.

    VastaaPoista
  2. Ei hitsi, mä en edes muistanu et mulla on semmosia! :``D Annatki sitte takasi ne! X``D

    VastaaPoista
  3. Mua kiinnostais toi ihme pötkylä ton La Femme beautyn kuvan alapuolella oleva kuva, mikä se on, mistä, hinta ? :D
    Ja mistä oot ostanut CCUK lakkoja ja paljoko mahto olla hintaa (:

    VastaaPoista
  4. Tuosta pötkylästä en oo varma, mut oon tainnu ostaa sen seppälästä poistomyynnistä ja makso vissiin vaan 0.50e (ikivanha, ei muista..)
    CCUK lakat oon ostanu tokmannilta ja hinta oli vaan 2e. :)

    VastaaPoista